Conferința Națională OFA UGIR: ”Femeia în avangarda economică și educațională: transformând România prin inovație și leadership”

Organizația Femeilor Antreprenor din cadrul Uniunii Generale a Industriașilor din România (OFA UGIR) organizează în parteneriat cu Raiffeisen Bank, la Târgu Neamț, cea de a XII-a ediție a conferințelor naționale dedicate comunității antreprenorilor și dezvoltate în acord cu agenda societății românești actuale. Acest eveniment va avea loc vineri, 20 octombrie 2023, la Pensiunea Edenîncepând cu orele 09:30. Tema centrală a conferinței este:

”Femeia în avangarda economică și educațională: transformând România prin inovație și leadership”.

Printre subiectele ce vor fi abordate în cele două paneluri pregătite pentru participanți sunt:

  • Exploararea provocărilor și oportunităților reprezentării femeilor în sfera politică, economică și socială din România;
  • Strategiile și programele educaționale europene dedicate tinerelor care doresc să îmbrățișeze antreprenoriatul;
  • Importanța mentoratului și necesitatea unei educații financiare solide pentru femei.

Conferința va fi deschisă cu mesajele de salut adresate de conducerea administrației locale și județene, alături de Mirela Lungu, Președinte OFA UGIR Neamț, și Mirabela Miron, Președinte OFA UGIR, în calitate de gazde ale evenimentului.

Primul panel va contura participanților oportunitatea de a intra în dialog cu:

  • Luminița Popescu, Secretar de Stat –  Asociația Națională pentru Egalitatea de Șanse între Femei și Bărbați (ANES), despre diversitatea în leadership și care sunt avantajele unei echipe de conducere mixte. (online)
  • Simona Bucura-Oprescu, Ministrul Muncii și Solidarității Sociale, despre provocările creșterii reprezentării femeilor în domenii-cheie în România (sectorul politic, economic și viața socială);
  • Ramona Strugariu, Eurodeputat Renew, Vicepreședintele Delegației la Comisia parlamentară de asociere UE-Moldova, despre perspectivele europene cu privire la rolul pe care femeile îl au în societatea secolului XXI;
  • Besenyei Sarolta, Manager IncubCenter, Vicepreședintele Asociației Smart City România și cofondatoarea programului național ”Femeia în construcții”, despre succesul femeilor antreprenor în domenii tradițional masculine;
  • Maria Raicu, CEO Hoteluri ”Eden”, despre perspectivele antreprenoriatului feminin și evoluția femeilor în domeniul economic predominant masculin;

Al doilea panel va fi construit în jurul unui pilon esențial în dezvoltarea personală și profesională, educația, iar perspectivele asupra acestui instrument principal în creșterea implicării femeilor în societate și economie vor fi oferite de către:

  • Roxana Mînzatu, Secretar de Stat la Cancelaria Prim-ministrului României, coordonatoarea Departamentului pentru Evaluare Integrată și Monitorizarea Programelor Finanțate din Fonduri Publice și Europene, despre sursele de finanțare, naționale și europene, pentru o educație modernă în România, respectiv despre importanța colaborării dintre sistemul public și mediul privat pentru dezvoltarea educației în raport cu nevoile viitorului;
  • Vasile Asandei, Director general Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est (ADR);
  • Cristina Nichita, CEO Encourage People, Președinte ”Surâsul albastru”, despre rolul mentoratului în dezvoltarea carierei femeilor;
  • Loredana Mihăilă, Director General Management Account Suceava, despre importanța educației financiare pentru femei;
  • Diana Vieru, owner ”Vitrans”, despre încurajarea STEM (Știință, Tehnologie, Inginerie, Matematică) în rândul femeilor;
  • Nicoleta Scutaru, fondator MEDAS SA, specialist în științe juridice, specialist în Coaching, despre experiența și provocările întâlnite ca prim-vicepreședinte într-o companie de asigurări româno-italiană și aplicabilitatea cunoștințelor profesionale acumulate în orice domeniu de activitate.

Dezvoltarea unei strategii clare și eficiente pentru afacerea unui antreprenor necesită, printre altele, o permanentă informare cu privire la evoluțiile ce au loc în toate domeniile-cheie atât pe plan național, cât și pe plan internațional, în Uniunea Europeană și în toată lumea.

Din acest motiv, evenimentul OFA UGIR este pregătit sub forma unui sprijin oferit antreprenorilor, cu o utilitate considerabilă și prin prisma discuțiilor aplicate pe soluții concrete. La finalul conferinței, participanților li se va crea cadrul potrivit pentru schimburi de idei și stabilirea unor contacte noi, sub forma unei sesiuni de networking și pauze de prânz.

Accesul în cadrul conferinței este cu titlu GRATUIT, iar confirmarea locului se face prin completarea următorului formular de participare:

înscrie-te aici!

Pentru mai multe detalii cu privire la eveniment și alte noutăți vă invităm să accesați: https://fb.me/e/3XTTz9OUo

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *